Thursday, April 12, 2012

| ඒ ම‍ගේ මලයි 2 | යෞවන සමින්ද්‍ර රත්නායක |






ශලනි ඉන්නෙ කොහෙද කියලා දැනගන්න නම් මට හම්බවෙන්න තියෙන එකම කෙනා නෙත්මි කියලා මං දැනගෙන හිටියා.. මොකද මේ වෙලාවෙ වෙනකොට ශලනිව ආශ්‍රය කරන්නෙ එයා විතරනේ.. පහුවෙනිදා උදේ නැගිටිනකොටත් මගේ ඔලුවෙ තිබුණෙ ඒ ප්‍රශ්නේ.. මේ කෙහෙල්මල විසදගන්නෙ නැතුව අද දවසෙ මෙලෝ දෙයක් කරන්න වෙන්නෑ.. නෙත්මිට කතා කරලා එයත්තෙක්ක ශලනිව  හම්බවෙන්න යන්න මං හිතාගත්තා.. ඇදෙන් නැගිට්ට මං කෙලින්ම ආවෙ ෆෝන් එක ළගට.. රිසිවර් එක උස්සලා නෙත්මිගෙ අංකෙ ඔබනොකටම අක්කගෙ කාමරේ දිහායින් ඇහිච්ච කටහඩෙන් මං උඩ ගිහින් බිම වැටුණා..


"කියන්න හුගක් දේ තියෙනවා සමුදි.."

දෙයියන්ට ඔප්පු වෙච්චාවෙ.. මේ නෙත්මි නේද..? තව නූලෙන් බන්ටිගෙ පටි හතම රෝල් තමා.. වැරදිලාවත් දැක්ක නම් කෙල්ල බලයි බේබි නැන්දගෙ පුතා කොහොමද මේ ගේ ඇතුළෙ ඉන්නෙ කියලා..

"ඇ.. ඇයි ඔයා අර කොල්ලත් එක්ක රණ්ඩු උනාද..?"

"නෑ.. නෑ.. ඉන්නකො මං ඔයාට විස්තරේ කියනකල්.. මහ පුදුම වැඩක් වෙලා තියෙන්නේ.."

එතන ඉදන් කුටු කුටු ගගා ඊයෙ වෙච්ච සීන් එක සම්පූර්ණයෙන්ම අක්කා ඉස්සරහ නෙත්මි දිගෑරියා.. පුදුමෙකට පත්වෙන ශබ්දය, බය හිතුණම දාන ශබ්දය ඇතුළු අනේක විධ සද්ද කතාව කෙරීගෙන යද්දි අක්කගෙන් පිටවුණා.. පිටවුණේ නැත්තෙ ඈනුම් යන ශබ්දෙ විතරයි..

"එතකොට බලන් ගියාම බේබි නැන්දගෙ පුතා කියන කෙනා හරිම හොදයිනේ.."

"ඔව් සමුදි.. එයා හිතාගන්නවත් බැරි තරම් හොදයි.. මං මොන තරම් වැරදි විදියටද එයා ගැන හිතන් හිටියේ.."

"ඒක නම් ඇත්ත තමා.. ඒ ළමයා හින්දා ඔයා අපේ බේබි නැන්දත් එක්ක තරහෙන්නෙ හිටියේ.."

"මට ඒ ගැන මහ හුගක්ම දුකයි.. මං එහෙම හිතුව කියල හිතනකොටත්... හැබැයි සමුදි.. මං එයාට කිව්වා හෙට මං ඔයාලගෙ අම්මා බලන්න යනවා.. මොනවා හරි අරන් ගිහින් ඕනද කියලා.."      

"ඉතිං..?"

"මුකුත් එපා කිව්වනේ.. බලන්න එයා කොයි තරම් හොදද කියලා.."

"_____________"

අක්කා හිමීට තවත් මොනවදෝ කිව්වත් මට හරියට ඇහුණෙ නෑ.. මං තවත් ටිකක් එයාගෙ කාමරේට ලංවුණා.. හැබැයි ඉතිං මේ තමා උපරිම ලංවීම.. මෙතනින් එහාට ගියොත් මාත් අක්කගෙ කාමරේ ඇතුළටම යයි..

"ඔයා මොනවද කියන්නෙ සමුදි..?"

"මම කියන්නෙ මට දැනෙන දේ.. ඒ ළමයා කවුද කියලා නම් මං දන්නෙ නෑ.. හැබැයි මට හිතෙන්නෙ එයා, ඔයාගෙ හිත හොරකම් කරලයි කියලා.."

අක්කටත් පිස්සු.. අපේ අයියා ඉද්දි මං කොහොමද නෙත්මිගෙ හිත හොරකම් කරන්නේ.. එයාගෙ හිතෙත් ඉන්නෙ අපේ අයියනේ..

"නෑ සමුදි.."

"නැත්තෙ නෑ.. මට ඔයාගෙ කතාවෙන් තේරෙනවා.. වෙනදට ඔයා කිසිම බෝයි කෙනෙක් ගැන ඔය තරම් සංවේදිව කතා කරලා නෑ.. ඔය තරම් ආඩම්බරේකින් විස්තර මගෙත්තෙක්ක කියලා නෑ.. ඒ බෝයි ගැන කතා කරද්දි ඔයාගෙ මූණ ලොකු සංතෝසෙකින් පිරෙනවා.. ඒක ඔයා කොයි තරම් නෑ කියලා කිව්වත් මං හංගන්න බෑ කෙල්ලේ.."

අපේ අක්කා නොදැන හරි මේ සපෝර්ට් කරන්නෙ එයාගෙ මල්ලිට කියලා එයා දැනගත්තා නම් අක්කට මොනවා හිතේවිද..? 

"ම.. මට තේරෙන්නෑ සමුදි..?"

"මට ඇත්ත කියන්න.. ඔයාගෙ හිතේ ඒ බෝයි ගැන අදහසක් තියෙනවා නේද..?"

බලන් ගියාම අපේ අක්කත් එලකිරි පොරක්නේ.. කිසිම ඇදක් කුදක් නෑ.. කෙලින්ම කතන්දරේ මුලටම බැස්සා.. දැන් බලමුකෝ මේ සිදේවි පාට ගෑනු ළමයා මොනවද කියන්නෙ කියලා.. 

"ම.. මං දන්නෑ සමුදි.. මට හිතාගන්න බෑ.. ඇයි.. ඇයි ඔයා ඔහොම මගෙන් අහන්නේ..?"

"මං ඔයාට ආදරේ හින්දා කෙල්ලේ.. ඔයා මගේ නෑනා කරගෙන මං ගාවින් තියාගන්න පුළුවන් නම් මං ඒකත් කරනවා.. ඒත් ඉතිං ඔයාගෙ හිතේ ඉන්න කෙනා ගැන දන්නෙ ඔයානේ.."

"දෙ.. දෙයියනේ ඔයා මේ මොනවද කියන්නේ.. මං ඔයාගෙ නෑනා කරගන්නවා.."

"ඔව්.. මම නම් හුගාක් කැමතියි ඒ දේට.. ඒත් ඒක වෙන එකක් නෑ කියලා මට හිතෙනවා.."

"ඇ.. ඇයි ඒ..?"

"ඔයාගෙ හිතේ වෙන කෙනෙක් ඉන්නවා කියලා මට හිතෙන හන්දා.. අපේ රසික අයියට දැන් අවස්ථාවක් නෑ කියලා මට තේරෙන හන්දා.."

එතන ඉදලා ටිකක් වෙලා යනකන් පුංචි නිහැඩියාවක් ගෙවිලා ගියා.. දැන් බලමුකො නෙත්මි මොනවද කියන්නෙ කියලා.. හැබැයි ඉතිං ඕන නම් අක්කගෙ ආසාව ඉෂ්ඨ කරගන්නත් පුළුවන්.. නෙත්මි, අයියට අකමැති නම්, පැත්තකින් මේ බන්ටිත් ඉන්නවනේ.. නෙත්මි කැමති නම් ඉතිං බන්ටි ළගන එන්නත් පුළුවන් නේ..

"මං ඔයාගෙන් ප්‍රශ්නයක් අහන්නද..?"

"හ්ම්.."

"ඔයා අපේ බේබි නැන්දට ඇදුමුත් අරන් ඇවිල්ලා.. බේබි නැන්දා ගැන හුගාක් ලොකු ආදරේකිනුයි කතා කරන්නේ.. ඒත් කලින් දවසෙ ඔයිට වඩා හුගාක් වෙනස් විදියටයි ඔයා මං ඉස්සරහ හැසිරුණේ.. ඔයා හිටියෙත් මහ විසාල කේන්තියකින්.. ඒත් මේ දවස් දෙකට ඔයා සෑහෙන්න වෙනස් වෙලා.. ඔයාගෙ අදහසුත් වෙනස්වෙලා.. ඒක ඔයා පිළිගන්නවද..?"

"ඔව්.. ඒක ඇත්ත.. මටවත් තේරෙන්නෑ මේ මොකද උනේ කියලා.. ඔයා කියන්නෙ මට ඊයෙ රෑ නින්ද ගියෙත් නෑ.. මගේ දැන් ඔලුවත්තෙක්ක රිදෙනවා.."

"ඒ කියන්නෙ අපේ බේබි නැන්දගෙ පුතා කියන පිරිම ළමයා ඔයාව සම්පූර්ණයෙන්ම අනිත් පැත්ත හරවලා කියලා.."

"ඔව් සමුදි.. ඔයා දන්නවනේ මං කාටවත් යටත් වෙන්න කැමති කෙනෙක් නෙමෙයි කියලා.. ඒත් මට එයා ගාවදි දැනෙන්නෙ හරිම වෙනස් විදියෙ දෙයක්.. එයා කියන හැමදේම මට අහන්න හිතෙනවා.. ඒ වගේව ඒවා කියන්නත් හිතෙනවා.. ඔයා දන්නෑ.. මං ගාඩ්න් එක ගාවදි යනවා කියලා හැරුණාම එයා මූණ එල්ල ගත්තා පුංචි එකෙක් වගේ.. ඇත්තටම මට එයාව දාලා යන්න ලෝබ හිතුණා.."

"පේන විදියට නම් ඒ කොල්ලා, අපේ කෙල්ලව සෑහෙන්න අල්ලගෙන වගේ.. ආයෙ නම් ගලවගන්නත් බෑ වගේ.."

"මට තෙරෙන්නෑ සමුදි.."

කෙල්ල, බේබි නැන්දට ඇදුමුත් අරන් ඇවිල්ලා,  අක්කගෙ කටින් පිටවුණාම මට, නෙත්මි ගැන ලොකු හැගීමක් දැනුණා.. එයා කොයි තරම් හොද කෙනෙක්ද කියලා.. ඒත්.. අපේ අයියා ට්‍රයි කරන්නෙ, පිණිමුතුට කියලා දැන දැනත් අක්කා ඇයි නෙත්මිට අයියා ගැන කියන්නේ..? ඔය දැන් අයියා ගැන කිව්ව දේවල්, හරි නම් අක්කා කියන්න ඕන පිණිමුතු එක්කනේ.. මොන දේ තේරුම් ගියත් මට ඒ ගැන නම් තේරුණේම නෑ.. ඒ කියන්නෙ මීට කලින් නෙත්මි, අපේ අක්කත් එක්ක අයියා ගැන කතා කරලා තියෙනවා කියනෙකද..? එහෙත් නැත්නම් නෙත්මියි, පිණිමුතුයි දෙන්නවම යාලු කරල දෙන්න කියලා අයියා, අක්කත් එක්ක කියලා තියෙනවා කියනෙකද..? ඒත් අක්කා කවදාවත් දෙකේ පන්තියෙ වැඩ කරන්නෑ කියලා මං දන්නවා.. අයියා කෙසේ වෙතත් අක්කා, නෙත්මිට නම් හුගාක් ආදරෙයි කියලා මට දැනුණා..

"දැන් ඔයා මේ ඇදුම් වලට මොනවද කරන්නේ..?"

"ඒක තමයි.. මං මේවා බේබි නැන්දට දෙන්නද..?"

"මම නම් කියන්නෙ එපා කියලයි.."

"ආ..නේ.. ඇයි ඒ..?"

"එකපාරටම මේවා දුන්නොත් බේබි නැන්දා බලයි මේ මොකද කියලා.. ඔයාට තේරෙනවනේ බබා.. කවදාවත් කතා කරලා තියා හිනාවෙලාවත් නැති කෙනෙක්, තෑග්ගක් දුන්නොත් අපි උනත් බලනවනේ මේ මොකද කියලා.."

"ඔයා කියනෙකත් ඇත්ත තමා.."

"අනික, එතකොට ඔයාට කියන්න වෙනවා බේබි නැන්දගෙ පුතා, ඔයා දන්නවා කියලා.. ඔයා, ඔය කියන විදියට බේබි නැන්දා ඒක රහසක් විදියට තියන් ඉන්න දෙයක් නම්, පුතත් එක්ක ලොකු කේන්තියක් යයි, ඒ හැමදේම ඔයා එක්ක කිව්වා කියලා.."

"මං ඒ වගේ පැත්තක් ගැන ඩිංගක්වත් හිතුවෙ නෑ.. ඔව්.. එහෙම උනොත් එයා ලොකු අමාරුවක වැටෙනවා.."

"හැබැයි මෙහෙම දේකුත් තියෙනවා.."

"ඒ මොකක්ද..?"

"බේබි නැන්දා, එයාගෙ අම්මා කියලා කියන්නෙ ඔය පිරිමි ළමයනේ.."

"ඔව්.."

"අපි මේ හැමදෙයක්ම කතාබහ කරන්නෙ ඒ පදනමේ ඉදගෙනනේ බබා.. වැරදිලාවත් ඒක බොරුවක් උනොත්..?"

අක්කා අඩිය තියන්න හදන්නෙ කොහේටද කියලා මට ඉවෙන් වගේ තේරුණා.. දැන් ඉතිං බන්ටිට වෙන්නෙ ඇදගෙන නාන්නද..?

"ඒ.. ඒ කිව්වේ..?"

"ඔයා ඔය කියන පිරිමි ළමයා, බේබි නැන්දගෙ පුතා උනේ නැත්නම්..? බේබි නැන්දට පුතෙක් හිටියෙ නැත්නම්..? ඩිංගක් බලන්නකෝ බේබි නැන්දගෙ වයස දිහා.. මට නම් විශ්වාස කරන්නත් අමාරුයි.. අපේ වයසෙ ළමයෙක් එයාට ඉදියි කියලා.. අනික තමන්ගෙ දරුවා නොබලා බේබි නැන්දා මාස ගාණක් මේ ගේ ඇතුළට වෙලා ඉන්නෙ කොහොමද..?"

"දෙ.. දෙයියනේ ඔයා මාව බය කරනවා සමුදි.."

"නෑ බබා.. මං මට තේරෙන දේයි ඔයාට කිව්වේ.."

"ඒ කියන්නෙ බේබි නැන්දා මේ ගෙදරින් එළියට යන්නෙම නැද්ද..?"

කතාව එන්න එන්නම සීරියස් වෙනවා කියලා මට තෙරුණා.. මෙහෙම ගියොත් නම් මේ බන්ටිට ඇපත් නැතිවෙනවා.. ඇප දෙන්නත් කවුරුවත් එක එකක් නෑ..

"යනවා.. හැබැයි ඒ බන්ටිත් එක්ක.. බන්ටි තමයි එයාගෙ එකම විශ්වාසවන්තයා.. බන්ටිටත් එහෙමයි.."

"මට දැන් මුකුත් හිතාගන්න බෑ.."

මං හිතුවෙ මගේ නම ඇදිලා ආවමහ නෙත්මි ඒ ගැන තව ටික්ක අහයි කියලා.. 'මං තාමත් බන්ටිව දැකලා නෑනේ' කියලවත්.. ඒත් මේ වෙලාවෙ නෙත්මි ඉන්නෙ අවුල් වෙලා කියලා මට තේරුණා..

"කොහොමටත් අපි මේ ගැන ටිකක් හොයමු.. ඔයා මට හෙට අනිද්දම ඔය බේබි නැන්දගෙ කියන පුතාව මුණ ගස්සවන්නකෝ.. එතකොට මේ ප්‍රශ්නෙ හුගාක් දුරට විසදගන්න පුළුවන් වෙයි.."

මට ඇප නැතිවෙනවා කියලා මං හිතපු දේ හරි.. අන්තිමට ඔය වෙලා තියෙන්නේ..

"ඔයා මොනවද කරන්න යන්නෙ සමුදි..?"

"අපි මොනවම හරි කරමුකෝ.. ඔක්කොටම කලින් මං අර ඉස්සෙල්ලා කිව්ව වගේ බේබි නැන්දගෙ පුතා කියලා කියාගන්න ළමයව හම්බවෙමු.. වැඩි ටිකක් බරපතලයි කියලා තේරෙනවා නම් අපි රසික අයියට කියමු.. එයා අපිට උදව් කරාවිනේ.."

ඔන්න.. ඔන්න ඉතිං.. ගෑනුන්ගෙ මොලේ තරම කියන්නෙ හැදි මිටේ දිගයි කියනෙක තමා අක්කා ඔය ඔප්පු කරන්න හදන්නේ.. අයියාකාරයා මෙතෙන්ට ගාව ගන්නවා කියන්නෙ, හැමදේම විනාසයි කියන එකේ සරල සිංහල තේරුමනේ.. මෙයාලට ඕකවත් තේරෙන්නැද්ද අප්පා..

"බ.. බන්ටි මහත්තයෝ.."

පිටිපස්සෙන් ඇහුණු කටහඩෙන් මං උඩ ගිහින් බිම වැටුණා.. ෂිහ්.. බේබි නැන්දත් කිසි දෙයක් නොතේරෙන බබා වගේනේ.. ඔහොමත් මිනිස්සු බය කරනවද අප්පා.. තව ටිකෙන් මං හර්දය වස්තුව පුපුරලා මැරෙනවා..

"බේබි නැන්දා මොකෝ මෙතන කරන්නේ..?"

මං රහසින් ඇහුවා.. දැන් ඉතිං තවත් මෙතන ඉන්නෙක තේරුමක් නෑ.. බේබි නැන්දවත් අඩගහගෙන මං කුස්සිය පැත්තට ආවා..

"මාත් බන්ටි මහත්තයගෙන් ඒ ප්‍රශ්නෙම ඇහුවොත්..? මහත්තයා මොකක්ද දෙන උත්තරේ..?"

"ආ.. මමද..? මම පොඩි රහස් පරීක්ෂක වැඩක් කලා.."

"ඒ මොකක්ද මහත්තයෝ..?"

"දැන් ඔය අක්කගෙ කාමරේ ඇතුළෙ ගැණු ළමයෙක් ඉන්නේ.. ඔයා, එයාව දන්නවද..?"

"ඔව්.. මං දන්නවා.. සමුදිනී නෝනා හම්බවෙන්න කීප සැරයක්ම එයා මෙහේ ආවනේ.. අපරාදෙ කියන්න බෑ සීදේවි ගෑණු ළමයා.."

"හරි.. එහෙනම් මෙන්න මේ ටික හොදින් අහගන්න බේබි නැන්දේ.. මොකද මේවා මතු පරපුර සදහා ප්‍රයෝජනවත් වෙන්න පුළුවන්.. එයාගෙ නම තමයි නෙත්මි.."

"බන්ටි මහත්තයට හොදටම ෂුවර්ද..?"

"මොකක්ද..?"

"ඒ ගෑනු දැරිවිගෙ නම ඕකයි කියලා..?"

"ඔව්.. මට සීයට පන්සීයක් විතර සුවර්.. ඇයි බේබි නැන්දා එහෙම ඇහුවේ..?"

"නෑ.. මට නම් ඇහුනෙ වෙන නමක්.. මේ.. මේ මොකක්දෝ අමුතු නමක්.."

"බේබි නැන්දත් මොනවා කියනවද මංදා.. නෙත්මි කියලා කියන්නෙ එයාගෙ උප්පැන්න සහතිකේ නම.. ඒකෙ ආයෙ හෝදන්න දෙයක් නෑ.. අනික බේබි නැන්දට ඇහුණෙ වෙන නමක් කියලා කියන්නෙ කොහොමද..? බේබි නැන්දා එයාගෙන් නම ඇහුවද..?"

"නෑ.. සමුදි නෝනා කතා කරනවා මට ඇහුණා.. මහත්තයට ඕනම නම් මං නෝනගෙන් නම අහලා කියන්නම්.. හැබැයි මට නම් හොදට විශ්වාසයි, ඒ ගෑනු දැරිවිට කියන්නෙ මහත්තයා කියපු නම නෙමෙයි කියලා.."

බේබි නැන්දත් මොනවා කියනවද මංදා.. එයත් සමහර වෙලාවට ෂර්ලොක් හෝම්ස් වෙන්න යනවනේ.. මට වෙන්නෙ වොට්සන් වගේ හැම දෙයක්ම අහගෙන ඉන්න..

"බන්ටි මහත්තයා දැන් මොකක්ද කියන්න ගියේ..?"

"ඒකනේ.. ඒ කතාව මග නතර වුණා.. මේ නමේ හුටපටේ හින්දා. බේබි නැන්දට කියන්න.. මං ඔය ගෑනු ළමයට අලි පචයක් කිව්වා.."

"පචයක්..?"

"ඔව්.. ඔයාට හිතන්න පුළුවන්ද මොකක්ද කියලා..?"

"මොකක් හරි දග වැඩක් වෙන්නැති.. මං දන්නවනේ ඉතිං බන්ටි මහත්තයගෙ වැඩ ගැන.."

"මං එයාට කිව්වා බේබි නැන්දා කියන්නෙ මගේ අම්මා කියලා.. කෙල්ල ඒ කතාව නියමෙට ගිල්ලා.. දැන් ඔන්න ඔයාට ඇදුමුත් අරන් ඇවිල්ලා.. හැබැයි බේබි නැන්දෙ එයා හරිම සංවේදියි.. ඔය බාහිරින් පේන බටහිර ගතිය එයාගෙ ඇතුළෙ බින්දුවක්වත් නෑ.. හරිම හොදයි.. හැමදේම ගැන හිතනවා.." 

කතාව කරගෙන යද්දි බේබි නැන්දගෙ මූණ සුදුමැලි වෙලා තියෙනවා මං දැක්කා.. හරියට නිකං මළ මිණියක් වගේ.. මෙච්චර වෙලා මගේ කතාවට දක්වපු උනන්දුව දැන් ඒ මුණෙ ඩිංගක්වත් තිබ්බෙ නෑ..

"ඇ.. ඇයි බේබි නැන්දේ මේ..?"

"ම.. මහත්තයා ඇයි ඒ වගේ කතාවක් කිව්වේ..? ඇයි ඒ වගේ භයානක විහිලුවක් කරේ..?"

"මට තෙරෙන්නෑ.."

"මං, බන්ටි මහත්තයගෙ අම්මා කියලා කියපු එක ගැනයි මං මේ කතා කරන්නේ.. ඕවා ලොකු නෝනටයි, මහත්තයයි ළගට ගියොත් මොකද වෙන්නෙ දෙයියනේ..? මාව අන්තිමට මේ ගෙදරින් එළවලා දායි.. මහත්තයට අයිතිවාසිකම් කියන්න ආවා කියලා.. දන්නවනේ ලොකු නෝනගෙ හැටි.."

"බේබි නැන්දා මොනවද මේ කියවන්නේ..? ඔයාට ඔය තරම් අවුල් වෙන් තරමෙ දෙයක් මං කිව්වෙ නෑනේ.."

"ඒ උනාට, ඔය විහිලුව නම් ඇස් රතුවෙන විහිලුවක් මහත්තයෝ.. ඔය වගේ ඒවා නිකංවත් කරන්නෙපා.. ලොකු නෝනට වැරදිලාවත් ආරංචි උනොත් මොන තරම් දුකක් දැනේවිද..?"

"මේ කතා අම්මට කියන්නෙ කවුද බේබි නැන්දේ..? මේවා දන්නෙ ඔයයි, මායි විතරනේ.. තව ඕන නම් නෙත්මි, අපේ අක්කට කියයි.."

මං මොනවා කිව්වත්, බේබි නැන්දගෙ මූණෙ තිබ්බ මලානික ගතියයි, සුදුමැලි ගතියයි නම් මැකිලා ගියේ නෑ.. එයා හිටියෙ ඇත්තටම බයවෙලා වගේ..  හරියට මං මේ කියපු කතාව අදහගන්න බැරිව වගේ..

"බන්ටි මහත්තයගෙ ඔලුවට ඔය වගේ දේවල් කොහෙන් එනවද මංදා.. අනේ ඕක ඉක්මනට බේරුමක් කරලා දාන්නකෝ.."

"බේරුමක් කරන්න කිව්වේ..?"

"මහත්තයා.. අර ගෑනු දැරිවිට කියපු දේවල්.."

"ඇයි බේබි නැන්දේ.. ඔයාට සංතෝස නැද්ද, මං ඔයාගෙ පුතා කියලා නිකං හරි කියපු එක ගැන.. ඇත්තමයි මං නම් හිතුවෙ ඔයා හුගාක් සංතෝස වෙයි කියලා.. වෙනදත් මං ඔය වගේ වැඩ කරලා ඇවිත් ඔයා එක්ක කියලා හිනාවෙනවනේ.. ඔයත් ඇති පදන් හිනා වෙනවනේ.. 'මහත්තයා නම් පුදුම දෙවල් තමයි කරන්නෙ' කියලා.. ඒත් මේ වගේ දෙයක් කිව්වා කියලා ඇයි ඔයා අවුල් වෙන්නේ.. ඇත්තටම ඔයා මගේ අම්මා වගේ තමයි.. සමහර විට ඊටත් එහා.. කොටින්ම අපේ අම්මට වැඩිය ඔයා මට හුගක් ආදරෙයි කියලා මං දන්නවනේ.. අනික ඇත්තත් ඒකනේ.. ඉතිං ඒ වගේ දෙයක් කිව්ව එක ගැන මම නම් පසුතැවෙන්නෑ.. තව සංතෝස වෙනවා මිසක.."

බේබි නැන්දා මොනවදෝ කියන්න කට හැදුවත්, කුස්සිය පැත්තට කවුරු හරි එන සද්දෙ ඇහිලා කට වහගත්තා.. මං ගැන මොලෝ දෙයක් කියන්නෙපා කියන සංඥාව දීලා, තත්පරේට දෙකට මං පැන්ට්‍රියෙ යට කබඩ් එකක් ඇතුළට රිංග ගත්තා..

"බේබි නැන්දා අපිට බොන්න මුකුත්ම ගෙනාවෙ නෑනේ.."

"අනේ.. මට අමතක වුණා සමුදි නෝනා.. ඉන්න මං ඉක්මනට හදලා දෙන්නම්.."

"එපා බේබි නැන්දේ.. මං මේ නිකං කිව්වේ.. ඒක නෙමෙයි මට ඇහුණා බේබි නැන්දා කාත් එක්කදෝ කතා කරනවා වගේ.. කවුද බේබි නැන්දෙ මෙතන හිටියේ.. අපේ බන්ටිවත්ද..?"

අක්කා කලාවට, සිරිතට තාලෙ අරන්, ගානට වල් ආසියෙක් දමලා ඇද්දා.. හොද වෙලාවට ඌ තුරුම්පු ආසියා උනේ නැත්තේ.. නැත්නම් ඉතිං බන්ටිට ඇඩ්‍රසුත් නැති වෙනවා.. කොටින්ම කියනවා නම් යන තැනක්වත් හොයාගන්න බැරි වෙනවා..

"න්.. නෑහ්.. කවුරුවත් නෑ සමුදි නෝනා.. මං මේ තනිවම ශ්ලෝකයක් කියව කියව හිටියේ.. බැහෑට බන්ටි මහත්තයා උදේ ගිය ගමන තාම ආවෙ නැද්ද..? කාලත් නෙමේනෙ ගියේ.. පව් බඩගිනිත් ඇති.."

බලන් ගියාම බේබි නැන්දගෙ රගපෑම් නම් ඉතා අනර්ඝයි.. අපිට හැරෙන්නවත් බෑ.. ප්‍රශ්නෙ ආවෙ කොතනින්ද..? ගානට ඒක එතනින් ඉවර කලා..

"බලන්නකො බේබි නැන්දේ.. මගේ මේ යාලුවා එන කවදාවත් බන්ටි ගෙදර නෑනේ.."

"අර මක්කටද නෝනා..?"

"අදුන්වලා දෙන්න බේබි නැන්දේ.. අඩුගානෙ මට මෙන්න මේ වගේ දග  මල්ලක් ඉන්නවා කියලවත්.."

"ඒක නම් හොදයි තමා.. හැබැයි ඉතිං මේ නෝනට රෑකටවත් මෙහෙ එන්න වෙයි.."

"ඒ මොකටද බේබි නැන්දේ..?"

"නැත්තං ඉතිං බන්ටි මහත්තයා යන එන වෙලාවක් ගැන කාටද දෙයියනේ කියන්න පුළුවන්.. මේ හිටියා.. මේ නෑනේ.. දවල්ට කොහොම උනත් රෑට නම් ලොකු නෝනා එන්න කලින් ගෙදර එනවනේ.."

බේබි නැන්දත් ඒ පාර මොනවා කියනවද මන්දා.. මං මේ කබඩ් එක අස්සට වෙලා ඉන්නෙත් පුදුම අමාරුවෙන්.. ඇයි දෙයියනේ බේබි නැන්දට මේ අට ලෝ දහම නොතේරෙන්නෙ..

"ඔන්න බබා.. ඔයාට දැන් තීරණයක් ගන්න වෙනවා.. අපේ බන්ටිව බලන්න නම් මෙහේ නයිට් එකක් ඉන්න වෙයි.. දැන් ඔයාට තේරුණානේ තත්වේ.. එයා නිකං නෑ කොයි වෙලාවෙත්.. අතිශය කාර්යය බහුලයි.."

"මාත් ආසයි සමුදි මෙහේ දවසක් ඉන්න.. ඒත් අම්මයි, තාත්තයි මොනවා කියයිද දන්නෑ.. ඒක නෙමේ.. ඔයාගෙ බන්ටි, රසික අයියා වගේද..? ඒ හැඩරුවද..?"

මෙච්චර වෙලා වැහිලා තිබ්බ නෙත්මිගෙ කට දැන් තමයි අරුණෙ.. අම්මපා මං හිතුවෙ එයාට නින්ද ගිහින් කියලා.. කෙල්ල දන්නවා නම් හෙම මේ වෙලාවෙ, මං එයාට අඩි තුන හතරක් ළගින් බිංකුංඩෙක් වගේ හැංගිලා ඉන්නවා කියලා.. මොනවා හිතේවිද අප්පා.. සමහර වෙලාවට සිහිමුර්ජා වෙයි.. මොකක්ද බං මුර්ජාව කියන්නේ..? අම්මපා ඇත්තමයි මං දන්නෑ..

"අ..පෝ.. රසික මහත්තයට වැඩිය කොයි තරම් ලස්සනද අපේ බන්ටි මහත්තයා.. බලන්න එපෑය හිනා වෙනකොට හෙම තියෙන සිරියාව.. ඔයාට කියන්න නෝනා.. මේ මුලු ගෙදරම සංතෝසෙ පිරිලා තියෙන්නෙ බන්ටි මහත්තයා හින්දා.. කවද හරි දවසක බන්ටි මහත්තයා මේ ගෙදරින් එළියට බැස්සොත් මේ ගෙදර වහගන්න කළුවර කාටවත් අයින් කරන්න බෑ.."

"බේබි නැන්දට ඉතිං අපේ බන්ටිගෙන් තොර ලොවක් නෑනේ.. බන්ටි ගැන කතා කරන්න දුන්නොත් මාසයක් උනත් කියවයි.. බේබි නැන්දා බයවෙන්නෙපා.. බන්ටි කවදාවත් මේ ගෙදර දාලා යන්නෑ.. එයා අපි හැමෝටම ආදරෙයිනේ.."

"අනේ සමුදි.. දැන් නම් මට හුගක්ම ආසයි බන්ටිව බලන්න.."

"මං හිතනවා බබා ඔයාගෙ ආසාව ඉක්මනට ඉටු වෙයි කියලා.. හැබැයි ඉතිං රසික අයියා වගේ නෙමෙයි බන්ටි.. එයාට කෙනෙක්ව හිතට ඇල්ලුවොත් ආයෙ ඉතිං හාකොබෝන්ඩ් ගෑවා වගේ තමයි.. මොනවා කරලවත් ගලවන්න බෑ.. ඒ වගේ තමයි එයාට කෙනෙක්ව එපා උනොත්..? ඒකෙම අනිත් පැත්ත..."

කතාව ටිකක් දුර ඇදිලා යද්දි, බේබි නැන්දා කුස්සියෙන් එළියට ගියා කියලා මට තේරුණා.. ඒ එක්කමයි අක්කයි, නෙත්මියි කුස්සියෙන් යන අඩි සද්දෙ මට ඇහුණෙ.. හපොයි ඔයින් ගියා මැදැයි.. හොදට තිබ්බ අතක් පයක් නොකැඩි.. සමහර විට බේබි නැන්දට හිතෙන්නැති එයා තවත් කුස්සියට වෙලා හිටියොත්, මේ ගෑනු ළමයි දෙන්නා තව කල්ප කාලයක් යනකන් හෙල්ලෙන එකක් නෑ කියලා.. එහෙම උනොත් ඉතිං බේබි නැන්දගෙ බන්ටි මහත්තයා ලොකු අමාරුවක වැටෙනවා කියලා එයාට කියලා දෙන්න ඕන නෑනේ..

රිංගුව තරම් ඉක්මනට නොවුනත් මං කබඩ් එකෙන් එළියට ආවා.. දැන් ඉතිං පුළුවන් තරම් ඉක්මනට කාමරේට හරි එහෙමත් නැත්නම් වෙන කොහේට හරි සම්ප්‍රාප්ත වෙන එක ඇගට ගුණයි..

"බන්ටි මහත්තයෝ.. මොකක්ද හැබෑට මේ හැංගි මුත්තං කෙරුවාව..?"

හෙමින් සීරුවෙ කාමරේට යන්න පඩිපෙළ නගිද්දි ආයෙත් බේබි නැන්දා මගේ ඉස්සරහට ආවා.. මගෙ වෙලාව හොදයි කියන්නේ, අන්තිම හොදයි.. කොහොමද නිකං බේබි නැන්දා වෙනුවට නෙත්මි එහෙම පඩිපෙළ බැහැගෙන ආවා නම්..

"ඇයි මං බේබි නැන්දට කිව්වේ, ඒ ගැණු ළමයට අලි පචයක් කිව්වා කියලා.."

"කිව්ව එක හරි.. දැන් ඕවා එලිපෙහෙලි උනහම.. ඇහුණ නේද රෑකටත් නවතින්න එන කතාවක්.."

"පිස්සුද බේබි නැන්දේ.. අපි ඒක කැන්සල් කරල දාමු.. අනික ඉතිං ලැජ්ජ බය තියෙන ගෑනු ළමයි ඔහොම ගෙවල් ගානෙ රෑය යාමෙ යන්නෑනේ.. අපි ඒක පොයින්ට් එකට අරගෙන වැඩේ ක්ලෝස් කරමු.."

"බන්ටි මහත්තයා ඉතිං දෙයක් හිතුවොත් හරියටම හරිනේ.. අපිට ආයෙ කරන්න දෙයක් නෑ.."

"ඒක ඇත්ත.. ඒක නෙමේ බේබි නැන්දේ.. කොහොමද ගෑනු ළමයා.. හරි සීදේවි පාටයි නේද..? හොද අනාගතයක් තියෙනව වගේ පේනවා.."

"ඒ පාර මොකද..? මෙච්චර කල් කාටවත් ගියේ නැති හිත මේ ගෑනු දැරිවිටවත් ගියාද..?"

"හිත ගියත් වැඩක් නෑ.. මහ සවුත්තුයි බේබි නැන්දේ.."

"අර මොකද අප්පේ ඒ..?"

"අපි තොප්පි හදන්න ගත්තොත්, පොඩි ඈයො උපදින්නෙ ඔලු නැතුව.. ඒ වගේ තමයි මේකත්.. ඔය ළමයට සම්පූර්ණයෙන්ම අයිතිවාසිකම් කියන්නෙ අපේ අයියනේ.. දවසක අපේ අයියා ඔය ළමයා හොදට මගුලක් දාලා කැන්දන් එයි.. මට වෙන්නෙ මොකද දන්නවද..?"

"මොකක්ද..?"

"ටයි කෝට් දාල, මල් බොකේ එකක් අතේ තියන් ඉන්න.."

මං කිව්ව දේට බේබි නැන්දා වචනයක්වත් කිව්වෙ නෑ.. පුරුදු පරිදි තොල, නොපිට පෙරලලා එයා පඩිපෙල බස්සා.. ඒ අංග ලක්ෂන අනුව මං කියපු දේ කවදාවත් වෙන්නෑ කියන පණිවිඩේ තමයි බේබි නැන්දා දුන්නේ.. බලමුකෝ.. අපේ අයියට නෙත්මි නැතිවුණොත් පිණිමුතු හරි ඉන්නවනේ.. බන්ටිටනේ ඔය කවුරුවත් නැත්තේ.  



                       
                                              

No comments:

Post a Comment